Followers

Saturday, 10 December 2011

Assalamualaikum ;)
Korang sehat tak ? Aku sehat ..
Terlebeh sehat .
Seperti yang korang semua belom tahu .
Aku sekarang sedang menabung ..
FOR WHAT ???
Haa , aku menabung nie sebenar nye suke-2 je ..
Biase nye orang-2 yang nak menabung nie sebab nak beli ape yg dorang nak kan ?
Tapi aku tak , sebab aku tak tahu nak beli ape . hiihi .
Aku just terpikir kalau aku tak menabung n satu hari nanti aku betol-2 perlukan duet .
Macam mana aku nak buat .
Mesti susah mase tuh . Ish-3 .
So , kene la menabung sikit-2 , untuk keperluan mase datang ..
Pepatah sering mengatakan..
Sikit-2 lama-2 jadi bukit ..
Tapi aku tak tahu la tinggi mane bukit tuh .
Hiihi ..
Okea la . Sampai sini je la ..
Dah malas nak type ..
Laen kali sambung yee .
Abai ;) Assalamualaikum ;)