Followers

Monday 28 November 2011

Keseraburan yang teramat sangat sangat dan sangat atau sangat ! URHHH !

Hye . Hai . Hell-0 . Assalamualaikum .
Haa , of coses korang dah tgok tajuk dekat hatas tuh kan ?
Actually , aku tak suke ad pape yg serabut dekat mate aku nie . hiihi .
look at my blog ! that shoutmix or shoutbox or chatbox or tempat menjerit or sewaktu dengan nye yg whatever lha ! itu sangat sangat menyerabutkan . aku actually tak reti mane ber-vlog-2 vagai nie .
ak just taruk shoutbox or whatever that untuk bercakap or bertalking or what !
Okea ! Stop talking-2 nonsense tuh !
Actually bukan nak cte pasal bnde tuh pon .
Aku just serabut dengan holiday day nie .
Teramat lha serabut ..
No !!!
Actually bukan serabut , it's mean , bosan or boring or bored or whatever else yg sewaktu dengan nye ..
Cause takde pon yg balek kampong ! Sume bz ....
Jadi untuk menghilangkan boring or bosan aku tuh .
Pegi la kerumah nenekku tersayang ..
Kat sane takde lappy or wifi or computer or apepun yg ade kat rumah aku ( Untuk kemudahan aku berhubung )
So sorry kalau aku jarang online . Aku balek  pon kadang-2 .
Kat sane happy jugak lha ..
Pagi aku bangon , solat subuh , mandi sked , jogging kat sekitar taman tuh dengan jiran sebelah yg hensem , ngehngeh ~ ( Menggatal )
balek umh , breakfast , klua lagi pegi jalan -2 . n then balek n mandi skali lagi . n then membuto . takdo kejo laen .. hiihi
N sekarang aku nak story siket pasal jiran atok nenek aku yg bapak hensem tuh ... hiihi
Sumpah hensem aku cakap ! perghhhh ~ Aaron aziz tak menang . ( Okea menipu -.- )
Dye balek sini nak melawat atok nenek dye jugak . hiihi . korang tahu umo dye brape . Haa ? taktahu kan ?
umo dye 16 tahun . it's mean form 4 . or tingkatan empat . hiihi .
ehem , okea lha sampai kat situ dulo aku cte . aku nak maghrib kejap n then basuh pinggan .
Okeabye . ILOVEYOUALL ! Maaaahhh sikit ... hiihi . Gatal kan aku ? Ade je yg kene pelempang nanti ..
Okea diam . teetttttttttt ......
Sekian ;) Assalamualaikum , tak jawab dose kalau jawab sayang bak kate si Maria Elena Zarol . hiihi . >.<