Followers

Friday 19 August 2011

Macam nak hujan , tp xde pon .

                    Morning belog sayang ;)
                      Pagi nie bangon nampak cam nk hujan kan ?
       Mendung jew .. tp tak hujan pon ?
                 Biase nye orang ckap law pagi nie , *mendung* tanpe angin , hujan .
     Means malam nie MALAM LAILATULQADAR ...
                     Betol kew ?
               Tibe2 pulak teringat kat capital I yang tersayang .
                 Tga buat ape haa ? Rindu lha !
                    Cuti 2 hari nie rase cam cuti seminggu .
                        Online pagi2 bute cam nie . lasum xde org na tgor .
                  CEYT ! Sombong sume ;p
                         Hari nie hari sabtu ..
                     Orang laen sume dah ctew pasal baju raye , sluar raye , kasut raye bagai ..
                             Jelesnye ! takpe takpe . nanty bile aku beli ak nak tayang depan sume orang . HAHAHA . ( GELAK JAHAT )
              Btw , semalam actually aku ade buat sala kat seseoam tuh .
                      Aku buat dye nges , jahatkan aku . Arh ! IDC . Ahaha ;D
                       For capital i : Bie sory tao buat awk nges smlm . tak sengaje . :)
                And for twins aku , atykah : Soe xley join kau malam nie :) Jangan mara . bukan sngje , xde duet ;)
         

                                                OKEA BYE . ILYSM . MMUUAH ! <3 WEE