Followers

Friday 19 August 2011

Banyak Melakukan Kesalahan Dalam Hidop :')

              Since dari kecik memang aku nie suke je menyusah kan org sekeliling ak .
                    Aku memang xboleh berdikari .
                       Aku memang slalu bergantung kat org laen .
                               Memang sala aku jugak la kot . terlalu memanjakan diri nie ,
                Aku manje . Aku x boleh ditegor . Aku nakal .
                         Tp ak manje + nakal + degil tuh ad sebab ...
                    Aku manje cause aku memang slalu dimanje kan walau dimane mane pon .
       Aku nakal cause aku memang suke mengacau org . aku nk buat org sekeliling aku rase happy ;)
               Aku degil ? hmm , aku pon x tao why aku degil . aku memang x suke ditegor ..
        Bile kne tegor jew trus aku buat muke .
 
                            For org2 yang aku sayang , i'm sorry cbb slalu susah kn korang .
                                 X sume manusie tuh perfect kan ?
                                        So , if aku ad sala . tolong maaf kan .
                                                 ILYSM , MUAH <3