Followers

Thursday 18 August 2011

Tak Sabar Nak Raye Bersame Bby Gemuk Tersayang ..


                              Hari nieh hari ke-18 poce . lg 12 hari dah nak raye .
                Aku excited sangat nak raye tahun nie . Cause aku dapat raye dengan mg bby gemuk !
          Dye beli baju melayu same kaler dengan baju kurung aku .
                            Happy nye slame aku couple dengan dye ..
                                 Dye cakap dye nak datang umah aku ..
                          Dye nak jumpe ibu ..
                             Aku harap sangat aku dapat kekal dengan dye selamenye .
                       Hari2 aku tanye dye '' Bby sayang syg x ?''
            Aku tak nak lupe kan aku walau sesaat pon ... and aku nak dye tao yg aku slalu ingt kt dye ...
                        Kalau dengan dye aku slalu cakap mengarot . tapi dye kate dye suke ..
                                      Dye panggil aku bby manje , aku panggil dye bby gemuk .
                    Bby Gemuk , jangan tinggal aku okea ? aku syg sangat2 dekad kau ...
                                                                  ILOVEYOUSOMMUCH <3 MUAHAHA :*